donderdag 16 april 2009

Blogje

Zo, eens even kijken of en hoe dit werkt. Ik heb uiteindelijk toch maar besloten iets bij te houden, niet omdat ik het de vorige keer nou zo leuk vond om te doen (ik had ook echt weinig tijd hoor!), maar vooral omdat ik het achteraf best wel kon waarderen om avonturen te lezen vanuit iemand die ik zelf ben, maar eigenlijk ook weer niet. Het hielp me dus om weer in de sferen van toen te geraken. Best wel een arrogante reden dus om een blog te beginnen, maar aangezien sommige mensen zich toch afvragen hoe het met mij gaat kan ik ze gelijk hierheen verwijzen. Twee vliegen in één klap! lol!!

4 opmerkingen:

  1. Linda van Ommen17 april 2009 om 09:31

    Ha Lieverd!

    Helemaal niet arrogant hoor. Gewoon ook slim, hoef je maar 1x je verhaal te doen. Ik ga je volgen natuurlijk en geweldig dat je was al draait... Ga zo door jongen!


    Liefs,
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, vet arrogant van je Mattias! Echt te zelfzuchtig weer, typisch jij. Ik ga het ook maar niet lezen denk ik.

    Prof. James legt een controller voor je neer!

    -Michiel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Mattias!
    Hij staat al in mijn favorieten hoor! Ben benieuwd naar je avonturen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan te denken aan alle hopeloze zielen die dit blog ook nog lezen (oeps, daartoe behoor ik zelf ook XD).

    Maar het is altijd leuk en interessant te weten wat anderen doen, zeker wanneer ze in een positie als jij verkeren. Niet iedereen gaat 'ff een tijdje' naar een land als Japan. (plus ik wordt zelf er gek van om bij terugkomst op Schiphol of Niederrhein een compleet verslag te moeten uitgeven, een blog is dan handiger)

    BeantwoordenVerwijderen